Friday 4 November 2016

Coretan hana

Kadang - kadang manusia sering merasa takut ...

'TAKUT' Gagal...
'TAKUT' tak jadi...
'TAKUT' kena tipu...
'TAKUT' tak dapat...
'TAKUT' tak berjaya...

'TAKUT' tak sempat balik modal...
'TAKUT' tak boleh buat...

'TAKUT' jadi hangat2 tahi ayam...
'TAKUT' sejarah lama berulang...
'TAKUT' nak cuba...

'TAKUT' itu dan 'TAKUT' ini...

Akhirnya apa pun 'PELUANG yg DATANG'
semuanya 'TERLEPAS'...
Dan Kita 'KEKAL disitu...

'ORANG BERJAYA meletakkan IMPIAN LEBIH
BESAR daripada KETAKUTAN'...

'BERANI & LEBIHKAN TINDAKAN daripada
BERKATA2'...


Media menunjukkan bahawa mereka yang berpendapatan bawah RM5,000 adalah miskin
Kenapa di katakan miskin.. RM5,000 pada 5 tahun lepas besar nilainya, tapi pada tahun ini.. RM5000 seperti RM1000 sahaja...
Bayangkan mereka yang bergaji RM2000..
Jadi apakah persiapan kita???
Adakah anda mempunyai pendapatan pasif setiap bulan dan berterusan pasif sampai bila2?? pendapatan pasif bermaksud anda tak kerja duit masuk juga.. ditambah pula dengan duit pendapatan aktif kita maka barulah kita tidak tergolong dalam golongan miskin.
========================
Jom saya share dengan anda satu peluang untuk dapatkan pendapatan pasif bulanan + aktif harian...😀 CONFIRM DAPAT!

Janganlah kerana masih muda ,
taubat ditangguh ke usia tua ..
Bertaubatlah ketika usia muda ,
moga-moga taubat ini sentiasa memandu kita untuk menjauhi dosa & maksiat sehingga ke usia senja ..


Berita baik kepada para stalkers hakak.....

Sekarang saya nk buat offer kepada org yg jenis:

1. Malas tapi nak buat Income
2. Tak pandai nak cari orang
3. Busy sampai xde masa nk buat bisnes
4. Ade modal tapi tak tau nak buat Ape.

SAYA AKAN BANTU ANDA SEMUA UTK DAPATKAN INCOME...AMACAM

SETIAP BULAN KOMPEM ADE INCOME AT LEAST RM27,000.

Sebarang comment tak kan dilayan ok. Kalau serius WHATSAPP/CALL TERUS ;


Berita baik kepada para stalkers hakak.....

Sekarang saya nk buat offer kepada org yg jenis:

1. Malas tapi nak buat Income
2. Tak pandai nak cari orang
3. Busy sampai xde masa nk buat bisnes
4. Ade modal tapi tak tau nak buat Ape.

SAYA AKAN BANTU ANDA SEMUA UTK DAPATKAN INCOME...AMACAM

SETIAP BULAN KOMPEM ADE INCOME AT LEAST RM27,000.

Sebarang comment tak kan dilayan ok. Kalau serius WHATSAPP/CALL TERUS ;

Tentu ramai yang nak tahu macam mana saya mula2 buat bisnes ni dengan tanpa modal, macam mana saya cari duit dan apa yang ada pada saya yang membuatkan saya perolehi semua itu? Kalau semua nak tahu apa yang saya ada, anda juga memilikinya sebenarnya. Malah mungkin anda lebih hebat daripada saya cuma tidak pernah diguna pakai lagi selama ini.Percaya tak??
Apa yang saya pakai?
Cuma empat perkara penting:
1)Kawan
2)Kejujuran
3)Keazaman
4)Keyakinan
Itu saja peralatan berniaga saya. Anda juga ada semua itu. Jadi kenapa saya boleh buat sedangkan anda tak boleh buat?
Mungkin anda cuma tak tahu macam mana nak pakai dan bila nak pakai, kalau anda nak ilmu itu berkawanlah dengan saya....In Sha Allah akan saya perturunkan.

Percaya tak ini adalah income suri rumah sepenuh masa???
>> Tanpa jual barang
>> Tanpa cari orang TETAPI....
Hanya monitor sistem
Hanya jaga networking
Semudah ABC....
Whatsapp/Wechat/Call saya kalau anda bukan sekadar berminat!



Masuk lagi... Family wooooo... 😎😎😁
Penutup Januari 2016 yg sangat indah..hehe Alhamdulillah
Sape cakap bisnes ni susah? Sharing2 online jer, tu pun susah ke..tengok, saya x cari orang pun, orang yang cari saya. Kalau saya boleh, anda pun PASTI boleh okey..!! Sertai team saya sekarang..!!

Pengambilan ahli bulan Februari bermula SEKARANG !! JOM CEPAT REGISTER!! Kepada yg x nak income rm100 hingga rm2000 SEHARI, sila abaikan tawaran ini okey.. :):):)

Whatsapp / call ;

Petang Semua...
Nak Tanya korang OK ke Tak bermodalkan Rm6060 hanya sekali INCOME setahun mcm ni?...simpan kat ASB pon paling tinggi 10% jer..betul ke betul?

Baru 20 tahun..
Nak tahu rahsia beliau?..
Nak Bebas menshopping?..
Nak bayar Hutang?...
Nak ada saving?...

Whatsapp sy untuk selanjutnya..syarat ada modal..klu xde jgn mimpi nk buat bisnes..he he gurau..

Tak pandai buka mulut, tak pandai cari org, tak pandai marketing dan apa lagi tak pandai??

Jgn bebankan diri ok!! Itu semua kecil punya hal.

1 tahun minimum 30k saya gerenti dlm akaun Anda. Nak tahu macam mana perjalanan yg sungguh2 mudah nie...

Lihat sesi menurunkan ilmu online marketing di rumah biz partner ptg td. Santai2 jeee.. Siapa pun kita, kita YAKIN kita BOLEH pasti KITA BOLEH!! Offer2.. Siapa nak yana ajar ONLINE MARKETING A to Z secara PERCUMA???

Alhamdulillah done collect cash payment Rm50ribu!!
Alang2 ni yana nak OFFER sape yang join cepat hari nie, 1 Mobile saya letak dibawah rangkaian anda.. dan berterusan yana n team akan membantu 50% rangkaian anda. Syokkkk tak??? Baru join dah dpt biz partner, mudahkan biz terpaksa kaya ni.. Bertindak Sekarang.!!!

"Jatuh itu biasa, bangkit itu Luar Biasa" Jadilah org yg luar biasa kerana anda akan jadi lebih hebat dr mereka yg lain..

===================================
NAK TAU APA ITU NETWORKING DAN SILATURAHIM?
===================================
Orang yang berada di sekeliling kita menentukan berapa income kita. Lebih tinggi income orang di sekeliling kita, lebih tinggi income kita.
Tak suruh putus kawan tapi tambahlah kawan. Persekitaran membentuk buah fikiran, MINDSET.
People called it Networking....
Islam called it Silaturrahim....


Selamat Pagi Sahabat sekalian... 😘😘😘
Lekatkan diri sendiri dengan menjampi menggunakan dialog magik, "Saya kaya dan berjaya!".
Proses menanam tabiat magikal ini boleh dilakukan dengan kerap setiap hari. Tiada yang dapat mengubah diri kita melainkan diri sendiri.
Proses ini akan menjadikan kita lebih bermaya untuk menghadapi hari-hari yang bakal menjelma, juga menaikkan semangat juang yang tinggi
SEMOGA ANDA KAYA & BERJAYA!!! 👍🏻👍🏻💪🏻

Jangan sesekali pandang rendah pada kawan2 kita yang harini bukan siapa2 tu sebab kita tak kan dapat predict siapa dia di masa akan datang. Mana tau 1-2 tahun lagi dia dah jadi jutawan, kita pulak pergi menuntut ilmu jutawan kat dia. Jaga2 noh.. -Pesanan buat diri sendiri 😄

NAK JADI HEBAT???
Satu rahsia yang saya nak bagitahu anda ialah, jangan cepat melenting atau marah apabila dicaci, dimaki, dihina, diherdik atau difitnah..
Teruskan bersenyum dan panjatkan doa sepenuhnya berserah kepada Allah serta bersabar dari melakukan perkara2 yang merugikan...
INGAT NAK SENANG NI MACAM PERGI PETIK2 DAUN JEK KE???
UNDERSTAND OR UNDERSTAND!!

Hai selamat tengahari uolsss...
Nak x yana OFFER korg join jer terus ada 5k duit menanti & 50% rangkaian tersedia.
INI BUKAN JANJI TAPI PASTI!! 👍🏻

Macam mana tu???
Kalau nk tahu pm yana segera..
Nak cash terus pun boleh jika kena pada pakej nya... Wajib ada modal ya.

Cek Rm68k + Rm100k cash for today.. Sape nak tahu rahsia kami jana income begini hari2 jangan malu2 pm/whatsapp saya.. Malu bertindak malu2 lah jugak anda nak berjaya, pemalu tu biasa jangan malu tak bertempat.. 😬✌🏻️

Gandakan simpanan anda menjadi RM400k setahun.. Proven 👍📈

Mahu buat duit hari² macam saya.
Ambillah peluang perniagaan yg sangat mudah ini tanpa perlu menjual produk atau susah payah mencari orang.
Nak belajar rahsia online marketing???

TAYANG SIKIT HASIL HARI INI..

Perniagaan yg sangat mudah. Apabila hati jujur, ikhlas, amanah pasti rezeki ada.

Tanpa jual produk Tanpa cari orang.

Inilah rahsia online marketing.. Tak perlu risau apabila tuhan membuka pintu hatinya pasti ianya sendiri akan dtg pd kita.

Maka jual lah perasaan anda dan servis.

Mudah kan.. Tanpa ilmu mmg susah.

Berminat saya offer 5 orang dibawah anda... Rebate TUNAI untuk pakej Jutawan.

Tiada mustahil bersama phytoscience.. Anda buat anda dapat,hakak buat hakak dapat...
Dilahirkan miskin itu takdir, tapi jika mati miskin itu salah kita bukan org lain.. Change your life now for your better Future life and family, semua berhak untuk hidup kaya dan bahagia..
Ingin ubah hidup cari hakak ade jalan utk anda, platfrom sudah sedia ada, anda tinggal nk follow jer..

Tiada mustahil bersama phytoscience.. Anda buat anda dapat,hakak buat hakak dapat...
Dilahirkan miskin itu takdir, tapi jika mati miskin itu salah kita bukan org lain.. Change your life now for your better Future life and family, semua berhak untuk hidup kaya dan bahagia..

Ingin ubah hidup cari hakak ade jalan utk anda, platfrom sudah sedia ada, anda tinggal nk follow jer..

Alhamdulillah baru pas collect cash rm18k + cek rm180k haaa... Amacam ok ke ok?masih nak melihat lagi je ke?
Nie hakak nak offer siapa yg join hakak hari ni bermobile2 hakak akan placementkan bwh u olzzz amcm mau ka mau? Kalau mau cepat call/whatsap yana sekarang 🤑

4 comments: